Els nostres alumnes de 2n FP Bàsica en Serveis Administratius,
NEREA VEGA ESPINOSA i JOAQUIN MIRA SIERRA, acompanyats per la professora Gisela
Sanfèlix i pel nostre secretari, Javier Vañó, estigueren participant en el
programa de ràdio d'informació local emés per RADIO CANALS el passat 26 de
juliol. Els alumnes donaren testimoni de la gran oportunitat que els ha suposat
l'experiència viscuda a França gràcies al Programa Erasmus + , del qual el nostre institut és beneficiari.
Els alumnes explicaren com els ha canviat la manera de pensar respecte a
Europa. Han conegut de primera mà els costums i forma de viure dels francesos,
ja que estaven allotjats amb famílies, per tant la immersió ha estat completa,
tant cultural com en la part de millora de l'idioma. Els dos alumnes
coincidiren en recomanar l'experiència a tots els alumnes que puguen estar
interessats.
S'esmentà també la participació en el viatge a França de
l'alumne JOSE LUIS REQUENA ROSELLÓ, de 2n de cicle de gestió administrativa i
de la professora de cicles RAQUEL CASAL que no poguessen estar presents en
aquesta xarrada radiofònica.
Els professors assitents
insistiren en què, en el cas dels estudiants, el programa Erasmus + es va crear
amb l'objectiu de millorar el rendiment escolar, augmentar les possibilitats de
trobar treball o millorar les perspectives laborals i ampliar els seu
desenvolupament personal i la seua participació en la societat.
Així
mateix informaren de la concessió al nostre institut d'un nou projecte ERASMUS
+, en la convocatòria 2017, amb una dotació econòmica a càrrec de fons europeus
gestionats per la Comissió Europea, que permetrà enviar 6 alumnes a distints llocs de França per fer les seues pràctiques (FCT) i dos professors a UK i Malta per a fer
períodes de formació. En aquest darrer cas, de mobilitat de personal, els
objectius del projecte Erasmus + són la millora de les seues competències,
augmentar la seua capacitat per a propiciar així una modernització de
l'educació i ampliar el seu coneixement d'altres pràctiques i sistemes
educatius.
No hay comentarios:
Publicar un comentario